Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.
Comarch ERP Optima
COMARCH ERP OPTIMA

Najpopularniejsze w Polsce oprogramowanie dla małych i średnich firm

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.) jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy), dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do pełnej wersji oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą online praktycznie z dowolnego miejsca.

Comarch ERP Optima stwarza wiele możliwości współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Dzięki temu można zastosować system również w branżach, które mają bardzo specyficzne potrzeby informatyczne. W ramach partnerstwa z firmą Comarch wdrażamy oraz integrujemy system Comarch ERP OPTIMA. Specjalizujemy się w integracji tego systemu z istniejącym oprogramowaniem, tworzeniu dedykowanych rozwiązań zintegrowanych z Comarch OPTIMA oraz integracji systemu z infrastrukturą sprzętową. Dla potrzeb Klienta projektujemy i wdrażamy platformy B2B / B2C, systemy magazynowe WMS oraz dedykowane systemy CRM, które także możemy zintegrować z oprogramowaniem Comarch.

Dedykowane moduły Systemy AutoID Systemy RFID Inwentaryzacja

Dedykowane moduły

Systemy AutoID

Systemy RFID

Inwentaryzacja

Wybierz optymalny dla profilu swojej firmy zestaw rozwiązań – poznaj dostępne moduły

Prowadzenie usług serwisowych nigdy nie było takie proste. Moduł Comarch ERP Optima Serwis pozwala zminimalizować czas poświęcany na obsługę formalną zleceń serwisowych. Aplikacja szczególnie polecana jest dla firm prowadzących serwis samochodów, sprzętu RTV/AGD, komputerów, sprzętu narciarskiego, dzięki czemu poszczególne czynności serwisu są widoczne w programie. Moduł Serwis współpracuje także z modułami Comarch ERP Optima Faktury oraz Handel/Handel Plus, co dodatkowo umożliwia pobieranie części z magazynu wystawianie dokumentów handlowych i ewidencjonowanie tych czynności. Dla samej pracy na module Comarch ERP Optima Serwis nie jest wymagana licencja na w/w moduły, jeśli użytkownik nie będzie miał do nich dostępu, wtedy nie przekształci zleceń serwisowych do dokumentów handlowych i magazynowych.
W module tym jest dostępny terminarz, który umożliwia wizualizację zadań z możliwością dodawania/ edycji zleceń serwisowych. Jest to przydatna funkcja dla kierownika, który ma możliwość szybkiego sprawdzenia zarejestrowanych zadań, zleceń serwisowych i ich ewentualną modyfikację.

Moduł Comarch ERP Optima Serwis to:

  • rejestracja przyjmowanych zleceń serwisowych,
  • rejestracja wykonywanych czynności,
  • planowanie usług serwisowych poprzez harmonogram zadań przypisanych lub nieprzypisanych do konkretnego serwisanta,
  • rejestracja całej historii napraw wraz z czasem ich trwania,
  • rejestracja wykorzystanych części do zlecenia,
  • możliwość wystawienia bezpośrednio z poziomu zlecenia dokumentu sprzedaży (fakturę/ paragon) na wykonaną usługę,
  • możliwość zdefiniowania zlecenia cyklicznego,
  • możliwość rejestracji zleceń wykonywanych u klienta, które będą uwidocznione w terminarzu operatora.

Ponadto Comarch ERP Optima Serwis to niezbędne w twojej pracy narzędzie dające możliwość:

  • bardzo szybkiego i łatwego wprowadzanie danych zlecenia serwisowego,
  • szczegółowej ewidencji czynności, jakie mają być wykonane w zleceniu, dzięki rozbudowanej karcie serwisowej, przy czym każda czynność może być wykonana przez innego pracownika,
  • ustalenia terminów wykonania składowych zlecenia bądź jego całości,
  • dobrej organizacji czasu pracy serwisantów,
  • tworzenie etapów wykonania złożonych zleceń serwisowych, poprzez określenie priorytetów wykonywania czynności,
  • graficznego terminarza, dzięki któremu pracownicy widzą swoje zadania na dany dzień, tydzień, a nawet miesiąc,
  • stworzenia magazynu serwisowego, który umożliwi lepszą ewidencję części pobranych na wykonanie usług, do którego wszystkie części są automatycznie pobierane z poziomu zlecenia serwisowego generując dokument przesunięcia magazynowego MM, a niewykorzystane elementy tą samą drogą są zwracane do magazynu źródłowego,
  • fakturowania wykonanego zlecenia serwisowego tylko jedną usługą. Klient nie ma wglądu wówczas jakie czynności były wykonane, jakie części i w jakiej ilości, zostały zużyte na naprawę – wszystkie elementy są podsumowane pod jedną pozycją usługi serwisowej.

Umów się z nami na bezpłatną konsultację

Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.