Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.) jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy), dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do pełnej wersji oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą online praktycznie z dowolnego miejsca.
Comarch ERP Optima stwarza wiele możliwości współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Dzięki temu można zastosować system również w branżach, które mają bardzo specyficzne potrzeby informatyczne. W ramach partnerstwa z firmą Comarch wdrażamy oraz integrujemy system Comarch ERP OPTIMA. Specjalizujemy się w integracji tego systemu z istniejącym oprogramowaniem, tworzeniu dedykowanych rozwiązań zintegrowanych z Comarch OPTIMA oraz integracji systemu z infrastrukturą sprzętową. Dla potrzeb Klienta projektujemy i wdrażamy platformy B2B / B2C, systemy magazynowe WMS oraz dedykowane systemy CRM, które także możemy zintegrować z oprogramowaniem Comarch.
Dedykowane moduły Systemy AutoID Systemy RFID InwentaryzacjaDMS uprawnia nie tylko sam obieg dokumentów ale też wpływa na wydajność i efektywność wielu innych procesów w różnych obszarach biznesowych firmy.
Dostęp do dokumentów praktycznie z dowolnego miejsca dzięki możliwości pracy na aplikacjach mobilnych, przeglądarkach www i aplikacji desktop
Bądź zawsze na bieżąco ze zleconymi zdaniami dzięki systemowi powiadomień mobilnych i mailowych
Sprawniejsza realizacja procesów poprzez definiowanie czasu na ich realizację, automatyczną eskalację i raportowanie informacji
Twórz i zmieniaj firmowe procesy dzięki wbudowanemu graficznemu konfiguratorowi procesów
Rozszerz standardowe obszary systemu ERP o nowe procesy zachowując integrację danych
Zautomatyzuj proces wprowadzania faktur wykorzystując sprawdzone narzędzie Comarch OCR
Wyeliminuj zagubione dokumenty rezygnując z papierowego obiegu na rzecz elektronicznego archiwum z pełnym dostępem do skanów i załączników
Zastosuj własne schematy obiegu dokumentów wraz z opcją wprowadzania reguł biznesowych i podpowiadaniem kolejnych kroków
Zachowaj dostęp do pełnej informacji o procesie: osoby odpowiedzialne, czasy realizacji, komentarze i komplet danych
Niezależnie od skali czy rodzaju działalności, każde przedsiębiorstwo wymaga
efektywnego zarządzania dokumentami. Rozbudowane funkcjonalności Comarch DMS
zapewnią wsparcie w digitalizacji firmy i odejście od realizowania obiegu w
formie papierowej czy załatwiania spraw przez maile czy excele. Wykorzystując
system Comarch DMS zoptymalizujesz działania związane z wprowadzaniem,
opisywaniem czy akceptacją dokumentów różnego typu m.in.: faktury, umowy, korespondencja.
Elastyczność systemu pozwala na wsparcie zarówno standardowych obiegów
dokumentów jak i obsługę nietypowych procesów biznesowych dzięki czemu
możliwe jest wykorzystanie jednego systemu do usprawnienia procesów w
wielu obszarach firmy.
Obszary biznesowe które usprawnia DMS w firmie:
Księgowość i finanse
Ewidencja i akceptacja kosztów w firmie jest jednym z najczęściej digitalizowanych obszarów. Kontrola wydatków i szybka realizacja płatności to elementy, które są niezbędne dla prawidłowego działania przedsiębiorstw a wsparcie tego obszaru przez system obiegu dokumentów. Przykłady procesów w tym obszarze to:
Kadry i płace
Digitalizacja dokumentów i procesów w dziale kadrowym pozwala na szybkie i sprawne realizowanie m.in. spraw związanych z wnioskami pracowniczymi bez potrzeby mnożenia dokumentów papierowych. Przykładowe procesy w tym obszarze to:
Administracja
Uporządkowanie dokumentacji, która wpływa do firmy czy też jest ewidencjonowana na wewnętrzne potrzeby często stanowi wyzwanie. Digitalizując ten obszar przy pomocy Comarch DMS możliwe jest przejście na cyfrowe zarządzanie takimi procesami i uniknięcie zagubienia dokumentów czy opóźnienia ich realizacji. Przykładowe procesy w tym obszarze to:
IT
Przez dział IT przewija się codziennie wiele różnego typu spraw. Aby ujednolicić komunikację oraz uzyskać pełną kontrolę nad realizowanymi zgłoszeniami możliwe jest wykorzystanie Comarch DMS do tego celu. Przykładowe procesy w tym obszarze to:
Procedury ISO
Zarządzanie jakością w firmie, niezależnie czy mówimy o wytwarzanych produktach, realizowanych usługach czy wewnętrznych procesach jest rzeczą niezwykle istotną, ale i wymagającą rzetelnej ewidencji i możliwości szybkiego dostosowywania się do zmian. Przykłady procesów w tym obszarze to:
Pozostałe obszary
Elastyczność Comarch DMS umożliwia budowanie dowolnych, własnych obiegów dokumentów i procesów dzięki czemu w ramach jednej platformy oprócz standardowych obiegów jak np. faktura, można realizować zadania nietypowe, dostosowane do specyfiki konkretnej firmy. Przykładami takich procesów są:
Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt