Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.
Comarch ERP Optima
COMARCH ERP OPTIMA

Najpopularniejsze w Polsce oprogramowanie dla małych i średnich firm

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.) jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy), dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do pełnej wersji oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą online praktycznie z dowolnego miejsca.

Comarch ERP Optima stwarza wiele możliwości współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Dzięki temu można zastosować system również w branżach, które mają bardzo specyficzne potrzeby informatyczne. W ramach partnerstwa z firmą Comarch wdrażamy oraz integrujemy system Comarch ERP OPTIMA. Specjalizujemy się w integracji tego systemu z istniejącym oprogramowaniem, tworzeniu dedykowanych rozwiązań zintegrowanych z Comarch OPTIMA oraz integracji systemu z infrastrukturą sprzętową. Dla potrzeb Klienta projektujemy i wdrażamy platformy B2B / B2C, systemy magazynowe WMS oraz dedykowane systemy CRM, które także możemy zintegrować z oprogramowaniem Comarch.

Dedykowane moduły Systemy AutoID Systemy RFID Inwentaryzacja

Dedykowane moduły

Systemy AutoID

Systemy RFID

Inwentaryzacja

Wybierz optymalny dla profilu swojej firmy zestaw rozwiązań – poznaj dostępne moduły

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.
Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Comarch Mobile Sprzedaż współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:

  • bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
  • ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji sprzedaży oraz realizacji wizyt u klienta,
  • elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.

Usprawnienia podczas wystawiania dokumentów

Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:

  • wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
  • dostęp do szczegółowych informacji o produktach, ich dostępności w magazynach firmy, obowiązujących rabatach,
  • dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
  • weryfikację warunków koncesji określonych na towarach,
  • automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji, limitów kredytowych czy kontroli marży,
  • drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień, faktur),
  • obsługa programów lojalnościowych oraz promocji pakietowych,
  • windykację - rozliczanie należności i zobowiązań kontrahentów,
  • rejestrację reklamacji zakupionego przez klienta towaru oraz monitorowanie statusów realizacji reklamacji,
  • sprzedaż kompletów (zestawów kilku towarów),
  • analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail,
  • elastyczny wybór płatnika, odbiorcy oraz adresu dostawy podczas rejestracji transakcji,
  • możliwość ręcznego nadania upustu przez przedstawiciela podczas negocjacji z klientem,
  • określanie budżetu, maksymalnych limitów do wykorzystania przez przedstawiciela podczas nadawania upustów,
  • możliwość dodania załącznika na pozycji lub nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań klienta).

Comarch Mobile Sprzedaż zapewnia profesjonalną obsługę zamówień poprzez:

  • przyjmowanie zamówień, ofert oraz zapytań ofertowych sprzedaży u klienta,
  • wybór konkretnej cechy towaru zamawianego przez klienta (rozmiar, kolor, termin przydatności do spożycia)
  • wybór sposobu dostawy (kuriera), adresu wysyłkowego, magazynu oraz daty realizacji zamówienia,
  • obsługa kalendarza dostaw zamówień do klienta,
  • dostęp do historii transakcji oraz realizacji zamówień,
  • szybkie wystawianie dokumentów bazując na poprzednio zamawianych towarach przez klienta,
  • rejestracja transakcji zagranicznych (zamówień oraz ofert w walutach obcych),
  • sprawdzanie aktualnego (online) stanu towaru na innym magazynie firmy,
  • edycja niepotwierdzonych zamówień złożonych w innych kanałach sprzedaży (np. przez e-commerce),
  • zapewnienie dostępności zamawianych towarów przez klienta przez utworzenie oraz edycję rezerwacji na magazynie centralnym firmy,
  • wybór oraz zmiana magazynu na pozycji zamówienia w celu szybszej realizacji zamawianego towaru,
  • wystawnie faktur zaliczkowych, przyjmując zapłatę na poczet realizowanych zamówień,
  • wydanie materiałów promocyjnych (marketingowych) klientowi.

Vanselling - Przedstawiciel handlowy może także dokonywać sprzedaży bezpośredniej wraz z wydaniem towarów u klienta lub wykonaniem usługi. Aplikacja mobilna umożliwia:

  • wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych,
  • fiskalizację dokumentów lub wydruk wystawianych dokumentów handlowych z podpisem klienta,
  • automatyczną zapłatę gotówką lub kartą płatniczą,
  • integrację z mobilnymi terminalami płatniczymi,
  • dostęp do pełnej historii transakcji oraz płatności Klienta,
  • obsługę procesów przyjęcia oraz zwrotu towarów przeznaczonych do sprzedaży i dystrybucji bezpośredniej między samochodem dostawczym przedstawiciela a magazynem centralnym,
  • zapewnienie bezpieczeństwa transakcji poprzez brak możliwości edycji dokumentu sprzedaży i zapisu kasowego przez przedstawiciela po wydrukowaniu lub wysłaniu do Klienta,
  • obsługę sprzedaży towarów kaucjonowanych, zwrot oraz rozliczanie kaucji,
  • obsługę odwrotnego obciążenia,
  • rejestrację sprzedaży bezpośredniej bez konieczności dodawania nowego kontrahenta – wykorzystanie paragonu na kontrahenta jednorazowego.

Umów się z nami na bezpłatną konsultację

Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.