Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.

PDA Invent

Inwentaryzacja środków trwałych, towarów i wyposażenia

PDA Invent to aplikacja służącą do sprawnego przeprowadzenia ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz inwentaryzacji towarów. Aplikacja współpracuje z wieloma urządzeniami (kolektorami danych, czytnikami, drukarkami) oraz ma możliwość odczytu znaczników każdego rodzaju (NFC, RFID, kody kreskowe).

Zyskasz pełną kontrolę

Skrócisz czas o 90%

Zintegrujesz dane firmy

Obniżysz koszty

Środki trwałe

  • historia przypisania pracowników ---> data ostatniego odczytu
  • aktualne przypisanie pracownika
  • import / export danych ---> wprowadzenie do centralnej bazy danych informacji o środkach trwałych i wyposażeniu przez utworzenie nowych kartotek lub import z systemu ERP lub arkuszy Excel
  • status bazy środków trwałych - (sprzedany, zutylizowany, kradzieże, wykorzystanie)
  • dodawanie / usuwanie nowych pozycji
  • drukowanie etykiet
  • stan techniczny FOTO + komentarz
  • przyjęcie środka ---> przypisanie lokalizacji (jednostka, dział, osoba)

Pracownicy

  • historia przypisania środków
  • aktualne używane środki przez pracownika
  • dawanie / usuwanie nowych pozycji
  • import / export danych

Lokalizacje

  • aktualne zatowarowania lokalizacji
  • historia wyjścia środka z lokalizacji
  • dodawanie / usuwanie nowych pozycji
  • import / export danych

Inwentaryzacje

  • kolejne w czasie inwentaryzacje
  • uruchomienie nowej inwentaryzacji
  • opcja inwentaryzacji ręcznej

Towary (magazyn)

  • opakowania zbiorcze
  • FOTO + komentarz
  • magazyny, lokalizacje, towary
  • import / eksport towarów

Umów się z nami na bezpłatną konsultację

Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.