Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.
Comarch ERP Optima
COMARCH ERP OPTIMA

Najpopularniejsze w Polsce oprogramowanie dla małych i średnich firm

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.) jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy), dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do pełnej wersji oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą online praktycznie z dowolnego miejsca.

Comarch ERP Optima stwarza wiele możliwości współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Dzięki temu można zastosować system również w branżach, które mają bardzo specyficzne potrzeby informatyczne. W ramach partnerstwa z firmą Comarch wdrażamy oraz integrujemy system Comarch ERP OPTIMA. Specjalizujemy się w integracji tego systemu z istniejącym oprogramowaniem, tworzeniu dedykowanych rozwiązań zintegrowanych z Comarch OPTIMA oraz integracji systemu z infrastrukturą sprzętową. Dla potrzeb Klienta projektujemy i wdrażamy platformy B2B / B2C, systemy magazynowe WMS oraz dedykowane systemy CRM, które także możemy zintegrować z oprogramowaniem Comarch.

Dedykowane moduły Systemy AutoID Systemy RFID Inwentaryzacja

Dedykowane moduły

Systemy AutoID

Systemy RFID

Inwentaryzacja

Wybierz optymalny dla profilu swojej firmy zestaw rozwiązań – poznaj dostępne moduły

Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
  • szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
  • tworzenie wzorców wizyt handlowych oraz ich realizacja,
  • analizowanie danych z wykorzystanie raportów,
  • optymalizacja tras, podczas planowania działań,
  • podgląd działań wykonanych przez pracowników w aplikacji mobilnej Comarch Mobile Sprzedaż lub Comarch Mobile Zakupy,
  • możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
  • dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
  • sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
  • zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.
Responsive Web Design sprawia, że strony aplikacji automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu w związku z czym aplikacja jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu na każdym urządzeniu typu smartfon, tablet, PC.
W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana. Zachęcamy do kontaktu z nami w celu pozyskania szczegółowych informacji.

Umów się z nami na bezpłatną konsultację

Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.