Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.
Comarch ERP Optima
COMARCH ERP OPTIMA

Najpopularniejsze w Polsce oprogramowanie dla małych i średnich firm

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.) jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy), dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do pełnej wersji oprogramowania wspierającego zarządzanie firmą online praktycznie z dowolnego miejsca.

Comarch ERP Optima stwarza wiele możliwości współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Dzięki temu można zastosować system również w branżach, które mają bardzo specyficzne potrzeby informatyczne. W ramach partnerstwa z firmą Comarch wdrażamy oraz integrujemy system Comarch ERP OPTIMA. Specjalizujemy się w integracji tego systemu z istniejącym oprogramowaniem, tworzeniu dedykowanych rozwiązań zintegrowanych z Comarch OPTIMA oraz integracji systemu z infrastrukturą sprzętową. Dla potrzeb Klienta projektujemy i wdrażamy platformy B2B / B2C, systemy magazynowe WMS oraz dedykowane systemy CRM, które także możemy zintegrować z oprogramowaniem Comarch.

Dedykowane moduły Systemy AutoID Systemy RFID Inwentaryzacja

Dedykowane moduły

Systemy AutoID

Systemy RFID

Inwentaryzacja

Wybierz optymalny dla profilu swojej firmy zestaw rozwiązań – poznaj dostępne moduły

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.
Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań,
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów,
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna) (zobacz film),
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych (zobacz film),
  • możliwość automatycznej wysyłki faktur pocztą mailową o danej godzinie (zobacz film),
  • proponowanie faktur cyklicznych na podstawie faktur wystawionych w module Handel (zobacz film),
  • możliwość przydzielania zadań pracownikom oraz generowania zadań cyklicznych,
  • wyświetlanie informacji i przypomnień o zbilżających się terminach przydzielonych zadań,
  • możliwość wysyłania wiadomości SMS,

Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności oraz możliwość tworzenia ankiet.
W ramach procesu windykacji możliwe jest:

  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
  • blokowanie sprzedaży

Umów się z nami na bezpłatną konsultację

Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.