Systemy Intranet, obiegu dokumentów

Intranet to dedykowane, w pełni dopasowane do potrzeb klienta rozwiązanie przeznaczone do organizacji pracy oraz komunikacji wewnątrz firmy.

Możliwości rozwiązania:

  • Sprawna komunikacja pomiędzy pracownikami i działami
  • Łatwy dostęp do informacji
  • Elektroniczny obieg dokumentów wraz z wyszukiwarką treści i systemem OCR
  • Baza wiedzy, forum dyskusyjne
  • Zarządzanie urlopami, kalendarz nieobecności, delegacji
  • Rozliczanie pobranych zaliczek
  • Rezerwacja sal konferencyjnych i zasobów firmy (np. samochodów)
  • Chat w czasie rzeczywistym
  • Delegowanie i zarządzanie zadaniami
  • Integracja z dowolnymi innymi naszymi rozwiązaniami oraz zewnętrznymi aplikacjami

© PDA IT Solutions - dedykowane aplikacje webowe oraz rozwiązania IT dla biznesu.


Wszelkie logotypy należą do ich właścicieli i są użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Przedstawiona oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 KC.

Ta strona używa technologii cookies w celu tworzenia statystyk oglądalności.