System naszego stałego Klienta, z branży automotive, rozbudowaliśmy o "External", czyli unikalną platformę e-commerce działającą w kanale B2B oraz B2C.
Dzięki naszemu rozwiązaniu, firma "A" może udostępnić platformę (na zasadach sklepu internetowego) swoim kontrahentom "B", którzy oprócz możliwości złożenia zamówienia dla siebie mogą dodać własne towary i stany magazynowe, a także dokonać sprzedaży towarówswoim klientom końcowym "C". W efekcie, firma B ofertuje swoim klientom usługi oraz produkty firmy "A" jako własne. Zamówienia przesyłane są wtedy do wewnętrznych systemów firmy "A" i firmy "B", a klienci "C" są na bieżąco informowani o statusie realizacji zamówienia.
Intuicyjność, prostota i wielojęzyczność systemu sprawiły, że stał się on doskonałą alternatywą dla wszystkich popularnych kanałów przekazywania zamówień, takich jak email czy telefon. Dzięki automatyzacji procesu system znacznie usprawnił przebieg obsługi zamówienia.
System składa się z trzech modułów, które są w pełni konfigurowalne:
- Narzędzie "External" - służy do budowania sklepów dla zewnętrznych marek bądź partnerów.
- Narzędzie do realizacji zamówień - działa jako platforma do składania zamówień pod własną
- marką.
- Moduł do obsługi zapytań od klientów - jest pomostem pomiędzy istniejącym systemem, a narzędziem „External” i systemem realizacji zamówień.
Aplikacje obsługują podstawowe języki (polski, angielski, niemiecki, francuski, rosyjski), ale ze względu na użycie słowników można w łatwy sposób dodać kolejne. System zapisuje wszelkie zapytania (także niezrealizowane i utracone) oraz tworzy odpowiednie raporty i statystyki.
Aplikacja zbudowana w oparciu o "mikro serwisy" daje możliwość łatwej modyfikacji czy dalszej rozbudowy.