Dla firmy zajmującej się sprzedażą oraz serwisem urządzeń AutoID (elektronika, mobilne terminale danych) zbudowaliśmy i wciąż rozwijamy system, który usprawnia procesy w każdym obszarze działania naszego Klienta.
Budowę systemu rozpoczęliśmy od obsługi procesów sprzedażowych (zarządzanie bazą klientów, towarów, zakupów, handlowców). Poprzez ruchy magazynowe i generowanie odpowiednich dokumentów w zewnętrznym systemie księgowym Asseco Wapro Mag śledzimy pracę na stanowiskach serwisowych, zarządzamy zasobami ludzkimi, płatnościami od klientów i wydatkami u dostawców. Wszystko to zwieńczone jest ogromną liczbą raportów, kokpitów zarządczych, a nawet Dashboardów na TV, wspomagających pracę działu Logistyki i działu Handlowego.
W kolejnych krokach wdrożyliśmy autorskie narzędzie PickItRec, które służy do dokumentacji fotograficznej na stanowisku kompletacji, wydania i przyjęcia na magazyn. Szczegóły działania tego produktu opisane są TU. Dzięki pracy z PickItRec, nasz Klient znacząco obniżył koszty reklamacji oraz podniósł jakość wydawanych produktów. Wyzwaniem było dla nas stworzenie takiej bazy danych, gdzie każdy ruch pracowników magazynowych i serwisantów śledzony będzie zdjęciem, aby w ciągu kilku sekund rzeczywiste dane zwrócić do działu handlowego.
Dzięki informatyzacji jaką wniósł do firmy nasz system, Klient rozwinął swój biznes oraz pozyskał środki na dalsze inwestycje. Wspólnie zbudowaliśmy platformę B2B, poprzez którą jego kontrahenci mogą składać zlecenia serwisowe, sklep internetowy, gdzie mogą
dokonywać zakupów oraz platformę e-commerce, działającą w obszarze B2B2C, którą nazywamy External Services Application.
Z firmą tą pracujemy już stale, każdego dnia rozwijając system o nowe pomysły naszego Klienta oraz architektów procesów z PDA IT;) Czekamy na kolejne wyzwania!