Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.

Mobilny system sprzedaży RFID

Integracja z RFID

Moduł sprzętowy zintegrowany z aplikacją, odpowiedzialny za przesyłanie danych związanych z ruchem towarów oraz skrzynek zwrotnych.

Awizacja produkcji

Moduł odpowiedzialny za planowanie produkcji.

Planowanie tras

Moduł odpowiedzialny za ustalanie tras dla poszczególnych kierowców.

Handlowcy

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie handlowcami.

Klienci

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie klienta mi oraz relacjami z klientami.

Zamówienia

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie zleceniami od klientów. Umożliwia przyjmowanie zleceń z różnych kanałów.

Pojazdy

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie pojazdami.

Moduł skrzynek zwrotnych

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie skrzynkami zwrotnymi.

Produkcja i pakowanie

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie produkcją oraz pakowaniem.

Mobilny system sprzedaży RFID


Dedykowane narzędzie RFID do pełnej obsługi procesu sprzedaży


  • Portal B2B do składania zamówień przez klientów hurtowych
  • Portal administracyjny do wsparcia pracy biurowej, obsługi zamówień, zarządzania sprzedażą, produkcją, magazynem, logistyką oraz finansami
  • Aplikacja mobilna dla handlowca stworzona w oparciu o technologię RFID
  • Aplikacja mobilna dla magazynu stworzona w oparciu o technologię RFiD

Dla Klienta z branży cukierniczej stworzyliśmy dedykowany system składający się z 4 powyższych aplikacji.
 
System docelowo ma stać się narzędziem klasy ERP, umożliwiającym zarządzanie wszystkimi procesami w firmie. Aktualnie jego podstawowym celem jest śledzenie powstawania towarów - od momentu zamówienia  składników u dostawców poprzez proces wytwórczy (śledzimy pracę każdej maszyny; półprodukty, z którymi pracowała oraz ludzi, którzy ją obsługiwali), magazynowanie aż po transport do klienta, zwroty i reklamacje.
Wiemy dosłownie, z której partii pochodziło jajko do produkcji bułki, którą sprzedaliśmy Kowalskiemu ;)


Dodatkowo, dzięki dedykowanej aplikacji, handlowiec może wszystkie zamówienia obsłużyć, wystawić faktury, korekty, przyjąć zwroty, reklamacje, rozliczyć gotówkę oraz komunikować się z pracownikami biurowymi  poprzez dostarczone przez nas urządzenia (Zebra). Dzięki odczytom RFID, przekazanie towaru do klienta i odbiór skrzynek zwrotnych zajmuje kilka sekund - wszystkie ruchy handlowca mogą być śledzone w czasie rzeczywistym oraz wyświetlane w portalu administracyjnym

System posiada budowę modułową, dzięki czemu istnieje możliwość łatwej rozbudowy systemu wraz z pojawiającymi się potrzebami firmy.

Użyte technologie

  • PHP 7
  • Laravel
  • MySQL
  • HTML 5, CSS 3
  • Bootstrap

Integracje

  • Bramki RFID - FX9600
  • Mobilne kolektory danych - MC3300 RFID, TC56, RFD8500
  • Drukarki mobilne - ZQ52
  • Comarch Optima (integracja dwustronna)
  • Comarch EDI (przyjmowanie zamówień)

Zobacz więcej

Z wielką chęcią odpowiemy na Twoje pytania

Dedykowane rozwiązania

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.