Klient z branży meblarsko - tekstylnej zmagał się z problemem zarządzania ogromną bazą produktów i jeszcze większą liczbą ich atrybutów. Klient potrzebował także modułu ofertowania dla bardzo rozbudowanej bazy kupujących oraz narzędzia do pracy z kampaniami produktowymi i akcjami marketingowymi.
Stworzyliśmy dedykowany system, przeznaczony do usprawnienia procesów związanych z obsługą bazy produktowej, zarządzaniem kontaktami z fabrykami (dostępność produktów u dostawców) i ofertowaniem.
Dodatkowo rozwinęliśmy system o moduł obsługi reklamacji, moduł rozdzielania pracy w zespołach oraz śledzenia kosztów związanych z obsługą kampanii produktowych dla danych klientów. Dodatkowym wyzwaniem była praca z bardzo dużą bazą danych (tabele powyżej 10 mln rekordów), która powinna zwracać dane w kilka sekund, w czasie rzeczywistym.
Ponieważ jest to aplikacja dedykowana, system posiada doskonale dopasowane dane i funkcjonalności do potrzeb firmy. System posiada budowę modułową, dzięki czemu istnieje możliwość łatwej rozbudowy systemu wraz z pojawiającymi się potrzebami firmy.