Poziom dojrzałości organizacji można ocenić przyglądając się jej procesom. Kolejne lata i potrzeby rozwijającego się biznesu wymuszają pewne specyficzne działania lub rozszerzenie istniejących o nieprzewidziane wcześniej elementy. W momencie digitalizacji procesu, często owe specyficzne uwarunkowania przyczyniają się do ograniczania osiągnięcia korzyści oczekiwanych z przeniesienia zadań do nowych systemów IT.
Usługa audytu procesowego pomaga skutecznie ograniczyć ryzyko związane z potencjalną nieefektywnością wdrażanych rozwiązań, zwanych "syndromem żółtej karteczki" (przenoszenie działań biznesowych na płaszczyznę systemu IT, bez wyraźnego powodu, wynikających jedynie z dotychczasowej rutyny). Przeprowadzana tuż przed właściwym audytem IT, pomaga zidentyfikować szczegółowo wszystkie etapy procesu, przeanalizować miejsca potencjalnej nieefektywności oraz dostosować kolejność działań, tak by uzyskać maksymalne efekty wdrażanego oprogramowania.
Przygotowany w ramach usługi raport jest jedynie wstępem do dalszych działań programistycznych. Konsultant jest również obecny na etapie prac projektowych oraz testowania wdrażanych rozwiązań IT, w celu zapewnienia najwyższego poziomu zadowolenia klienta z finalnego rozwiązania. Efektem ubocznym audytu procesowego jest często identyfikacja ryzyk biznesowych w procesie oraz jego otoczeniu, pozwalając na ograniczenie potencjalnych, negatywnych zdarzeń jeszcze przed ich wystąpieniem.
Stworzony przez PDA IT Solutions portal pozwolił rozwinąć nam biznes i ułatwił kontakt z klientami. Dzięki fachowemu podejściu PDA projekt przebiegł szybko, sprawnie i bezproblemowo.
Profesjonalna firma dająca możliwość dużego rozwoju w projekcie. Fachowa obsługa i wsparcie również po zakończeniu projektu. Podjęcie współpracy z PDA IT Solutions pozwoliło nam na odnotowanie realnej wartości dodanej w naszej firmie.
Basing on our own experience, we recommend PDA IT Solutions as a valued and trusted partner in creating and implementing dedicated IT Solutions.