Poziom dojrzałości organizacji można ocenić przyglądając się jej procesom. Kolejne lata i potrzeby rozwijającego się biznesu wymuszają pewne specyficzne działania lub rozszerzenie istniejących o nieprzewidziane wcześniej elementy. W momencie digitalizacji procesu, często owe specyficzne uwarunkowania przyczyniają się do ograniczania osiągnięcia korzyści oczekiwanych z przeniesienia zadań do nowych systemów IT.
Usługa audytu procesowego pomaga skutecznie ograniczyć ryzyko związane z potencjalną nieefektywnością wdrażanych rozwiązań, zwanych "syndromem żółtej karteczki" (przenoszenie działań biznesowych na płaszczyznę systemu IT, bez wyraźnego powodu, wynikających jedynie z dotychczasowej rutyny). Przeprowadzana tuż przed właściwym audytem IT, pomaga zidentyfikować szczegółowo wszystkie etapy procesu, przeanalizować miejsca potencjalnej nieefektywności oraz dostosować kolejność działań, tak by uzyskać maksymalne efekty wdrażanego oprogramowania.
Przygotowany w ramach usługi raport jest jedynie wstępem do dalszych działań programistycznych. Konsultant jest również obecny na etapie prac projektowych oraz testowania wdrażanych rozwiązań IT, w celu zapewnienia najwyższego poziomu zadowolenia klienta z finalnego rozwiązania. Efektem ubocznym audytu procesowego jest często identyfikacja ryzyk biznesowych w procesie oraz jego otoczeniu, pozwalając na ograniczenie potencjalnych, negatywnych zdarzeń jeszcze przed ich wystąpieniem.
Przez wiele lat przetestowaliśmy wiele technologii oraz rozwiązań, aby wybrać te najlepiej pasujące dla potrzeb tworzonego oprogramowania. Dla każdego projektu dobieramy odpowiednie rozwiązania, które gwarantują prawidłowe działanie aplikacji. Nasze rozwiązania bazują na popularnych technologiach, dzięki temu jest szeroki dostęp np. do serwerów produkcyjnych na których można uruchomić Państwa aplikację.